Ex Criminal Day 2020, lauantaina 8.8.2020, Lahden tori

Juhannuksen radiojumalanpalvelus 21.6.2020 klo 11.00 (Yle 1)

Nettikonffa 2020

TIEDOTE seurakunnalle 20.5.2020

KASTETILAISUUS pidetään lauantaina 6.6.2020 klo 14.00 Kotirannan leirikeskuksessa.

TIEDOTE: Keskiviikon tilaisuudet  avataan 3.6. klo 18.00 alkaen! Sunnuntain jumalanpalvelukset lähetetään netissä 16.8.2020 saakka.

Sunnuntain jumalanpalvelukset on siirretty kokonaan livelähetykseen YouTube-palvelun kautta ajalla 15.3.-16.8.2020 koronavirusepidemian takia. Keskiviikon tilaisuudet alkavat jälleen 3.6. klo 18.00 seurakuntarakennuksen yläsalissa. Tervetuloa osallistumaan!

Lahden Helluntaiseurakunta sopeuttaa toimintaansa koronavirusepidemiaan liittyvien viranomaisohjeistusten ja tekemänsä riskikartoituksen mukaisesti ja siirtää jumalanpalvelukset kokonaan verkkoon. Näin emme ylitä valtioneuvoston suosittelemaa 50 henkilön lukumäärää tilaisuutta kohden. Keskiviikon Uuden elämän illat avataan yleisölle 3.6.2020 ko 18.00 alkaen. Silloin noudatetaan voimassa olevia viranomaismääräyksiä ja 50 henkilön kokoontumisrajaa. Tervetuloa rukoushuoneelle osallistumaan keskiviikkoiltaisin 3.6. alkaen!

Sunnuntain jumalanpalvelus klo 11.00 lähetetään 16.8.2020 asti ainoastaan suorana lähetyksenä seurakunnan YouTube-kanavalla. Seurakunnalliset toimitukset toteutetaan normaaliin tapaan myös nettijumalanpalveluksissa, näihin liittyen ota tarvittaessa yhteyttä pastoreihimme.

Lapsi- ja nuorisotyön, seniorityön sekä muut tilaisuudet ja tapahtumat perutaan 16.8. saakka, jolloin tilannetta arvioidaan uudelleen. Lapsille ja nuorille luodaan mahdollisuuksia osallistua seurakunnan toimintaan internetin ja sosiaalisen median kautta. Ystäväpalvelutoiminnan piirissä oleviin vanhuksiin pidämme yhteyttä puhelimitse THL:n ohjeistuksen mukaan. Kaikki kesän leirit on peruttu 31.8.2020 saakka.

Rohkaisemme kaikkia rukoilemaan tilanteen puolesta. Työntekijöitämme ja vapaaehtoistyöntekijöitämme koskee ulkomaille suuntautuneen matkan jälkeen 14 vrk karanteeniaika, jolloin seurakuntamme toimintaan voi osallistua vain verkon välityksellä.

Seuraamme aktiivisesti koronavirukseen liittyvää viranomaistiedotusta. Viestimme mahdollisista muutoksista verkkosivujemme ja sosiaalisen median kautta.

Pastoripäivystystä ei ole epidemian aikana ole mutta voit olla seurakunnan työntekijöihin yhteydessä puhelimitse tai sähköpostin välityksellä.

Toimisto puolestaan on kiinni 9.8.2020 saakka ja kaikki toimistonhoitajalle liittyvät asiat hoidetaan joko puhelimitse (040 094 0182) tai sähköpostitse (toimisto@lahdenhelluntaisrk.fi).

Toivomme tänä aikana joustavuutta ja kärsivällisyyttä. Saamme luottaa siihen, että Jumala on luvannut pitää meistä huolen, myös näin kriisiaikana.

Lahden Helluntaiseurakunnan vanhimmisto