TIEDOTE seurakunnalle 20.5.2020

KASTETILAISUUS pidetään lauantaina 6.6.2020 klo 14.00 Kotirannan leirikeskuksessa.

TALKOOLAISIA TARVITAAN KOTIRANNASSA (Ma 11.5. klo 9.00 alkaen)

Ehtoollinen livelähetyksessä sunnuntaina 7.6. klo 11:00

Sari Essayah, keskiviikkona 29.4.2020 klo 18.00

TIEDOTE seurakunnalle 20.5.2020

1) Keskiviikon tilaisuudet siirretään seurakunnan yläsaliin 3.6. klo 18.00. Samalla keskiviikon osalta nettilähetykset lopetetaan. Kun kokoonnutaan yhteen seurakuntalaisia pyydetään noudattamaan tarkasti sillä hetkellä voimassa olevia turvallisuusmääräyksiä. On mm. varauduttava istumaan väljästi turvaväleistä huolehtien.

2) Sunnuntain jumalanpalvelusten lähettämisestä nettilähetyksinä jatketaan 16.8.2020 saakka.

3) Muita tilaisuuksia rukoushuoneella ei järjestetä 16.8. saakka, mutta rukoushuoneelle voi edelleen kokoontua esim. rukoilemaan pienissä alle 10 hengen ryhmissä.

4) Kaikki Kotirannan leirit tältä kesältä perutaan 31.8.2020 saakka. Jos turvallisuusnäkökulmista huolehditaan, korvaavia päiväleirejä voi järjestää, mutta vain rukoushuoneen yläsalissa.

5) Kotirannan mökkejä ei vuokrata seurakuntalaisille tämän kesän aikana. Siellä voi tosin käydä itsekseen ulkoilemassa ja vaikka makkaraa paistelemassa.

6) Seurakunnan toimisto on kesän ajan suljettu, ja avataan asiakkaille 10.8.2020 alkaen, mikäli yleinen turvallisuustilanne sen silloin sallii.

7) Rukoushuoneen yläsalia annetaan erilaisten tilaisuuksien käyttöön mikäli hallituksen ohjeista ja tarvittavista turvallisuusnäkökulmista huolehditaan riittävästi. Alasalin käyttöä ei suositella, koska tila on matala ja siellä on studiolaitteet, jotka joutuvat vaaraan. Poikkeustapauksista päätetään erikseen toimiston päätöksellä.

Uusista päätöksistä tiedotetaan seurakunnan nettisivuilla. Kaikki nykyiset päätökset päivitetään vanhimmiston kokouksessa 3.8.2020.

Kiitos seurakunnalle tilanteen ymmärtämisestä. Edetään rukoillen ja noudatetaan kaikkia viranomaisten turvallisuusohjeita. Näin toimien pääsemme toivottavasti taas pian seurakuntana palaamaan yhteen.

Vanhimmisto